۸ پاسخ

وای منم بچم 1800 تواین هفته خیلی نگرانم خدا کنه به 2200 حداقل برسه دکتر به خاطر وزن کم 37 هفته ختم بارداری داده بهم

ب اونا چه جوابشون بده بگو‌تنش سالم باشه

اگ واست مهم نیس شیرخشک زیاد بده زود وزن می گیره همش شیر بده بخوره

هرکی میومد دیدنم جایی بگن چطوری می گفتن وای چقد ریزه چقد اشک می ریختم ولی خداروشکر گذشت

منم دقیقا مثل شما بودم خداروشکر الان ۵۲۰۰وزنشه خیلی هم خوبه

ایوای اعصابتو خورد نکن، به منم میگفتن ناراحت میشدم ولی اصلا ارزش ناراحتی نداره

وزن تولد مهمه روزی30گرم اضاف کن

سلام عزیزم خشکم میدی؟بچه اول؟

سوال های مرتبط

مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی