من از ۵ماهگی گذاشتم
دکتر گفت اصلا نزار مامانا میزارن برا راحتی خودشون دکترا دارن منع میکنن ب خاطر فشار ک ب لگن بچه میاد الآنم بچم از 8ماهگی راه میرع بدون استفاده از روروئک
من از ۵ماهگی گذاشتم از ۶ماهگی خزید ۷ماهگی چهار دست و پا رفت الانم یکی دو هفته است همه جارو میگیره پامیشه
والا من از پنج ماهگی میزارم ماشالا الان از همه جا میگیره بلند میشه یه ماه دیگه راه میره
از ۵ماهگی گذاشتم
دکتر گفت از وقتی مستقل بشینه
اما با روروئک دیر راه میفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.