۱۰ پاسخ

مایبیبی می‌بستم حساسیت بد نشون داد حالا مولفیکس میبندم

من اول مای بیبی میبستم بعد دیدم شروع کرد ب حساسیت کلا دو هفته بستم راضی بودم خیلی
بعد دیگه حساسیت ک داد عوض کردم مولفیکس گرفتم
اونم دیدم هم چسباش شله هم زود نم پس میده
ی بار چسبارو باز کنی دیگه نمیچسبه
بعدش هانیز گرفتم الان سه ماهه هانیز استفاده میکنم خیلی راضیم
نه نم پس میده نه حساسیت چسباشم خیلی محکمه

مای بیبی عالیه.از وقتی قیمتا بالا رفت من مولفیکس هم قیمت قدیم پیدا کنم میخرم.دوتاشو استفاده میکنم .مولفیکس انگار جذب بهتری داره.ولی زود تو پا شل و ول میشه مخصوصا اگه بچه دست و پا بزنه زیاد پی پی پس میده .مای بیبی شل نمیشه زودتر پر میشه پس. نمیده.در کل من دوتاشو هر چهار ساعت عوض میکنم

مای بیبی پسرم به مولفیکس و هانیز آلرژی داذ

مای بی بی خوبه

هر دو بچه هام مای بیبی استفاده کردم کاملا راضیم

مای بی بی و هانیز
راضیم

من مولفیکس استفاده میکنم خیلی راضیم

از مای بیبی شدیدا راضیم

من مولفیکس استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان دیاراصبوری مامان دیاراصبوری ۱۱ ماهگی