دوتا بنداز تو شیشه شیرش حل کن
با شیر خشکش پودر میکنم نرم میشه میدم بخوره
ندی بهتره اصلا ماده مغذی نداره
دو سه تا بردار بزار تو ظرفش یکم ابجوش بریز روش نرم میشه همشبزن مول فرنی یا سرلاک میشه بده بخوره
بیسکویت مادر ک هیچ خاصیتی جز قند نداره براش بیسکویت مولتی ویتامینی بگیر هم خیلی خوشمزس هم بچه ها دوس دارن
من ندادم تا حالا
میدم دستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.