ارع عزیزم میان وعده بهش میدم میدم
مثلا روزی ی دونه
نه عزیزم،دکتر گفت سرلاک و بیسکوییت ندم
اره منم میدم با آب ورم درست میکنم اینجوری میترسم نپری تو گلوش
اره میدم با اجازه دکترش
من تازه میدم هرزگاهی اونم.... میدم دستش سرگرم شه فقط
من میترسم بهش بدم بپره توگلوش
اره میدم
نه خیلی مضره
به عنوان وعده غذایی که ن ولی بیرونی جایی باشم اره بهش میدم
اره من از ۵ ماهگی بهش میدم خیلی دوست داره میخوره
برای چی ندی الان بده بهش
اره میدم خیلی دوس دارع
آره ولی نه به عنوان وعده غذایی واسه سرگرمی یکی میدم دستش بازی بازی میکنه میخوره. از ۷ماهگی میدم
من هرزگاهی میدم مثلا وقتی خونه نباشم با خودم میبرم
نه نمیدمم تا ۲ سال شایدم بیشتر
میدم اره
ن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.