فردا وقت سزارين دارم از استرس حالم بد میشه

۷ پاسخ

چ استرسی من ک هر روز لحظه شماری میکنم کی دوشنبع هفته اینده میاد از اینهمه درد واژن بیخوابی راحت میشم

استرس نداشته باش من داشتم
الكي بود براي همين به تو ميگم نداشته باش واقعا راحته

من روزدوم یاسوم عیده امیدم به اینه که جنگ تااونموقع تموم شده باشه

بسلامتی انشالله عزیزم .اینقدر راحتهههه بعد خودت میفهمی که استرس هات الکی بوده

چند هفته میشی دقیق

منم فردا وقت زایمان دارم اما طبیعی، هر چی نزدیکتر میشه استرسم بیشتر میشه با اینکه زایمان دومه 😮‍💨

بسلامتی عزیزم نگران نباش خودتو ب خدا بسپار

سوال های مرتبط