والا من هنوزم میخورم ☹️
من دیشب یکی خوردم چون بخاطر استرس حالت تهوع برگشته
منی ک بالا میاوردم ولی دمیترون نمیخورم🥲
من تحمل کردم نخوردم ولی دهنم سرویس شد
خب خداروشکر تنها نیستم🤣
من وقتایی تهوعم شدیدمیشه ب۶فایده ای نداره برام
منم میخورم ☹️
من هنوزم میخورم
من هنوز میخورم
البته روزایی که حالت تهوع دارم
من ✋✋✋✋😅😅😅
من هنوزم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.