کی تو هفته من هنوزم دمیترون میخوره؟

۱۱ پاسخ

والا من هنوزم میخورم ☹️

من دیشب یکی خوردم چون بخاطر استرس حالت تهوع برگشته

منی ک بالا میاوردم ولی دمیترون نمیخورم🥲

من تحمل کردم نخوردم ولی دهنم سرویس شد

خب خداروشکر تنها نیستم🤣

من وقتایی تهوعم شدیدمیشه ب۶فایده ای نداره برام

منم میخورم ☹️

من هنوزم میخورم

من هنوز میخورم
البته روزایی که حالت تهوع دارم

من ✋✋✋✋😅😅😅

من هنوزم میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری