حالا من امروز هرجا میرفتم نان بود اونیکه من میخواستم نداشتن🙄
جدی نیست؟؟؟؟🥺
سلام من یکی نان دارم بهش نساخته برای بدو تولد تا 6ماهگیه خواستی بگو
اپتامیل خوبه
من پسرم نان میخوره اما رفلاکس داشت دکترش گفت ای آر ببلاک بگیر من گفتم چرا نان نگیرم گفت فک کنم ندارن به خاطر همون گفتم ببلاک چون هم خانواده همن
اما بعد من ای ار نان پیدا کردم گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.