۵ پاسخ

حالا من امروز هرجا میرفتم نان بود اونیکه من میخواستم نداشتن🙄

جدی نیست؟؟؟؟🥺

سلام من یکی نان دارم بهش نساخته برای بدو تولد تا 6ماهگیه خواستی بگو

اپتامیل خوبه

من پسرم نان میخوره اما رفلاکس داشت دکترش گفت ای آر ببلاک بگیر من گفتم چرا نان نگیرم گفت فک کنم ندارن به خاطر همون گفتم ببلاک چون هم خانواده همن
اما بعد من ای ار نان پیدا کردم گرفتم

سوال های مرتبط

مامان دیاراصبوری مامان دیاراصبوری ۱۱ ماهگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان م‍‍ــیران 🩵 مامان م‍‍ــیران 🩵 ۱۷ ماهگی