سلام خانما میگم من آزمایش دادم ترویید داشتم خطرناکه

۶ پاسخ

نه قرص می‌دن حل میشه

اره تیروئید برای بچه خطر ناکه حتما برو دکتر

ن نگران نباش با دارو کنترل میشه

اره من خودم ترویید دارم از اول بارداری هر روز صبح ناشتا نصفی میخورم

ت بارداری اکثرا مبتلا میشن یکیش خودم

نه نگران نباش دکتر قرص میده کنترل میشه ولی بیخیال نباش

سوال های مرتبط

مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 ۸ ماهگی