خانما آزمایش ترویئد اختیاریه یا دکتر می‌نویسه

۴ پاسخ

سلام .درمورد تیروئید اگه عدد بالا باشه باید قرص مصرف کنی و تحت پزشک باشی چون واسه منم اول گفت بالاست گفتم خطر چیه ؟گفت خدای نکرده مشکلات ذهنی برای جنین اتفاق میفته دوباره رفتم آزمایش دادم اومده بود پایین و نرمال شده بود .

حتما پیگیری کن
من نمیدونم خطری داره یا نه
ان شاالله ک نداره نگران نباش واسترس نگیر فقط حتما بپرس از دکترت

اگه قندت لب مرز یا بالا باشه بعد زایمانت هم میمونه رد نمیشه دیگه

دکتر مینویسه

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجدمون
 ❤️😍 مامان کنجدمون ❤️😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری