میگم اهوازیا این صدا جنگنده تو آسمون یا هواپیما

۶ پاسخ

جنگنده هست یعنی ما تا شب یه ۱۰باری میشنویم صداشو انگار آسمون و کردن برا خودشون راحت میگردن

نمی‌دونم
منم می‌شنیدم
بی زحمت درخواست بده داشته باشمت همشهری هستیم

عزیزم جنگنده است

عزیزم تمام پرواز لغوه بعدشم صدای جنگنده هست 😭😭دیدی امروز انفجارو رفته بودم بیمارستان اپادانا دقبقه همون پایگاه ها بغلش زدن دخترم حسابی ترسیده و حرف نمیزنه خودم سکته کردم.

من اهوازی نیستم عزیزم ولی حریم هوایی بسته ست پس یعنی هواپیما نیست😔

نترس عزیزم ولی الان حریم هوایی بسته هیچ هواپیمایی بلند نمیشه
جنگنده هست متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی