۹ پاسخ

خدمتت 😭😭😭😭😭😭

تصویر

عزیزم من خونمون زرگان فدکه صبح ک رو هوا بودبم هم خودمون هم خونه هامون الانم فقط صدای جنگنده هان

از ساعت ۷ نذاشتن بخوابیم

الان؟

سمت کوروش هم صدا شدید اومد

منبع آب پیش خونه خواهرم زدن یه تپه ای بود الان هم جنگنده تو آسمونه صداش چقدر زیاده انگار نزدیکه

یا خدا! باز زدن اهوازُ!!

وای آره من یگو اومدم امنیت داشته باشه بچم چقدر ترسید تو بالکن بود 😭😭😭

نمیدونی کجارو زدن من پادادم خیلی صداش نزدیک بود احساس کردم از تو خیابون صدا اومد😭

سوال های مرتبط