۱۴ پاسخ

مجبوریم زندگی کنیم نترس بسپار به خدا خودش بلده بچینه

چقدر بیچاره ایم ما

دقیقا

وایی من امروز تو حموم فک می‌کردم پهپاد اومده داره صداش میاد🥲

وایی منم اینجوریم دارم از استرس تموم میشم
دائم استرس دارم و دستام میلرزه بدنم یخ میشه 😭

من الان حموم لازمم نمیرم😑

من رفتم حین دست شستن برقا رف‌ بعدش صدا اومد مثه جت پریدم بیرون فقد
شوهرمو خونه نبود پسرم تو خونه خاب

به رابطه که اصن نمیتونم فک‌کنم. وای فک کن تو اوجش یهو جنگنده از بالا سرت رد بشه😂😂

ن استرس ندارم

دقیقا منم همینطور فکر میکنم جانباز عصاب و روان شدیم ما

منم همینطوریم

اره بخدا

وای آره دقیقا خیلی بده، حالا تو این شرایط بچه ها تو کوچه ترقه میزنن😕

آره بابا من فکر میکنم بهش ولی نه اینجوری دیگه

سوال های مرتبط