سلام مامانا
میشه جواب ازمایشمو بگین؟

تصویر
۴ پاسخ

خوبه

نرمال

فک میکنم خوب باشه عدد مام باید پایین 2 دو و نیم باشه ک برای شما هست عزیزم. خوبه نگران نباش.

اینم صفحه دگ

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان تولد
مامان قند عسل 🍒🧸 مامان قند عسل 🍒🧸 ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری