۳ پاسخ

من تا ١٠روزگي بيدار ميكردم بعدش همه گفتن بيدار نكن عادت كنه بزرگ بشه بدبخت ميشي🤣منم نكردم الان خودش گشنه بشه مچً مچ ميكنه😅

الان دیگ نیاز نیست فقط هفته اول مهمه

دیگه خودش بزار هر وقت گریه کرد و میل داشت بهش بده

سوال های مرتبط