خانما دوغ شرکتی خیلی قند داره؟
چون فردا ازمایش دیابت دارم

۱۰ پاسخ

دوغ ندارع قند

زود نیست واسه آزمایش

من شبی ک فرداش ازمایش دبابت دادم بستنی خوردم

اره قند داره از نوشابه هم بیشتر قند داره نخور

خب داشته باشه بخور تا فردا که عیب نیس شما اگه قند نداشته باشی هرچیزی هم بخوری بالا نمیره

بله قندداره عزیزم

بله قند داره نخور

شاید با نون و برنج قند بره بالا
ولی دوغ قند نداره که

مگه دوغ قندم داره

نه عزیز دوغ قند نداره

سوال های مرتبط

مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی