دوغ ندارع قند
زود نیست واسه آزمایش
من شبی ک فرداش ازمایش دبابت دادم بستنی خوردم
اره قند داره از نوشابه هم بیشتر قند داره نخور
خب داشته باشه بخور تا فردا که عیب نیس شما اگه قند نداشته باشی هرچیزی هم بخوری بالا نمیره
بله قندداره عزیزم
بله قند داره نخور
شاید با نون و برنج قند بره بالا
ولی دوغ قند نداره که
مگه دوغ قندم داره
نه عزیز دوغ قند نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.