۱۱ پاسخ

برا شماها دیگ صد در صدیه برامنی ک هنوز نرفتم انومالی اسمشم گذاشتم 😅(البته من از همون ماه اول گفتم اگ پسر شد اسمش محمد رئوف) سونو انتی و ۱۵ هفته کامل ک گف پسر حالا تا ببینم خدا چی میخواد

بردیا .برسام ؟؟ دوست نداری؟

واقعا اسم پسر پیدا کردنش خیلییییی سختههههه🤕 من بعد ۸ ماه تازه تونستم پیدا کنم

آرن❤️

من آرتا میزارم با اینکه هنوز شک دارم ولی همسرم گیر‌داده به این اسم دیگه

حامین

من حامی میزارم

نگران نباش پیدا میشه من پسراولم کارن گذاشتم برای این یکی خیلی دنبال بودم اما کارن گفت من باید بزارم کیاشا شد کیاشا

کورش قشنگه

داخل همین گهواره قسمت انتخاب اسم برو،اسمای زیادی داره همراه با معنی

میکائیل،مسیح،سورنا،اهورا مزدا،نامی،حامی،شاهان🙂

سوال های مرتبط

مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ودوم بارداری