سلام مامانای گل
کسی اکتی ناتال مصرف کرده ؟؟

۹ پاسخ

بله من از اول بارداریم میخورم

اره میخورم

منم میخورم ولی تهوع میگیرم و حالم بد میشه گاهی نمیخورم دیگه

سلام عزیزم
من میخورم

اره من از انومالی میخورم

منم دارمش ولی نخوردم واسه چیه؟

آره من‌ میخورم

من میخورم

سلام من اره
از اول بارداریم میخورم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا و نیلا🫀 مامان لیانا و نیلا🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهفتم بارداری