شربت کتوتیفن برای چیه؟

۹ پاسخ

مامان عمادو ميشناسي ك پسرش يكسالع بيمارستانه
تو بيمارستان ي چيزاي ديده ك
ميگه اصلا ندين ب بچه ها

تصویر

ندع اصلا

حساسیت

فکر کنم برای حساسیت هم هست

تو گروه شربت های انتی هیستامینه
از سیتریزین قوی تره
برای سرفه و التهاب گلو ابریزش بینی و خلت پشت حلق معمولا میدن
مثل سیتریزین و دیفن هیدرامین خواب اوره
حواست باشه دو نوع انتی هیستامین اصلا باهم استفاده نکنی

سرفه خشک

سرفه خروسکی و آبریزش

برای سرفه

چه عوارضی داره که میگن ندین؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۴ سالگی
مامان دخترم🩷و پسرم💙 مامان دخترم🩷و پسرم💙 ۳ سالگی