۳ پاسخ

من بردم دکتر قد و وزنش رو گرفت چون وزنش کم بود گفت غذای کمکی رو شروع کن اگه وزنش خوبه بزاری از ۶ ماهگی شروع کنی بهتره

با فرنی بایذ شروع کنی

میگن اگه مشکلی نداره بعد ۶ ماهگی

سوال های مرتبط