عزیزم مرگ و نفرین همیشه برمیگرده به خود آدم. یه عمر گفتیم مرگ بر اسرائیل و آمریکا ببین چی بهمون گذشت
عجب ازالان مرگ ونفرین ب بچه هاتون یادمیدین؟
پسر منم میگ م.گ بر شیشپه 😂😂 نمیدونم چی هست
ای جانم😂
منم از بس خونمون بحث آمریکاعه یاد گرفته
دختر منم میگه آ آ آ آمیکا😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.