۶ پاسخ

عزیزم مرگ و نفرین همیشه برمیگرده به خود آدم. یه عمر گفتیم مرگ بر اسرائیل و آمریکا ببین چی بهمون گذشت

عجب ازالان مرگ ونفرین ب بچه هاتون یادمیدین؟

پسر منم میگ م.گ بر شیشپه 😂😂 نمی‌دونم چی هست

ای جانم😂

منم از بس خونمون بحث آمریکاعه یاد گرفته

دختر منم میگه آ آ آ آمیکا😂😂😂😂

سوال های مرتبط