نمیدونم شاید یه ماه دیگه طول بکشه،ایران قصدش نابودیه طرفه،بخوان آتش بس کنن باز دوباره همیشه آشو همین کاسس،این سری دیگه باید مشخص بشه
کاش،دست ما بود همه چیزو تمومش میکردیم
ی دکمه داشنم میزدم اون خلبانایی ک اتیش نیریزن رو ایرانمون و سگ زرد و اسی رو پودر میکردم😏
دعا کنیم ایران پیروز بشه فقط✊
حدس نمیتونم بزنم ولی فقط التماس خدا رو میکنم تموم بشه هرچه زودتر به نفع ایران
تموم میشه من حس میکنم این هفته تمومه چون قیمت نفت و سوخت اونور خیلی بالا رفته
اگه تا آخر این هفته جمع بشه ک هیچ ولی اگه ادامه دار بشه خدا ب دادمون برسه ، ی جنگ واقعی و تمام عیار میشه از همه طرف
تا ۲۶ یا۲۸ اسفند
نمیدونم کاش علم غیب داشتیم
انشالا زودی تموم میشه انقد استرس دارم
انشاالله زود تموم بشهههه
تاعید هست
من فک میکنم تا عید باشه
ترامپ گفته جنگ ۴ تا ۶ هفته طول میکشه تو اینترنشنال خوندم
4تا شیش هفته
تا نابودی دشمنان ایران... سوره فتح و توسل را زیاد بخونید
خداکنه تموم شه تااخرهفته
اگه تا ۶ ماه ادامه پیداکنه کل ایران باخاک یکسان میشه
گفتن ما تا شیش ماه میخام ادامه بدیم نمیدونم والا
۳ماع 🥲
میگن آیه آتش بس هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.