اونایی که داراب سزارین شدن راضی بودن ؟

۳ پاسخ

اره خیلی خوب بود

هزار بارم بخام زایمان کنم بارم سزارین میشم

اره من اژدری سزارینم کرد راضی بودم دستش خیلی خوب بود جا بخیه هم اصلا مشخص نیس

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی