مامانا من چند هفته باید برم سونو رشد

۸ پاسخ

۲۸ هفته به بعد

من ۳۱ هفته رفتم

من ۳۰ هفته رفتم

من ۲۹ هفته و ۵روز رفتم انشالله یبارم ۳۶ هفته میرم

من امروز رفتم ۳۰هفته و ۳روز

این روزا گرفتگی عضله ولگن وکمردرد دارم شماهم همینطورین

وقتش هست دیگه باید بری

منم می‌خوام بدونم

سوال های مرتبط

مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین❤️🫀 مامان ماهلین❤️🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان amir rza مامان amir rza هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری