تابستونی
من لباسای خنکتابستونی گرفتم اما لباس آستین بلندم گرفتم چون تو خونه کولر روشن همیشه
واسه نوزادیش که حتما استین بلند هم بگیر چون بالاخره بدنش ظریفه و اون موقع هم کولر اینا روشن میشه سردش میشه ممکنه سرما بخوره کلاهم سرش بزار یه چیز نازک
بیشتر رامپر ، بادی و تیشرت شلوارک نخ پنبه بگیر
عزیزم استین کوتاه بگیر خیلی استین بلند نگیر
مامانا اینترنت ها قطعه اینستا و تلگرام
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست
من کانال روبیکا دارم برای شما مامانا
لباس، نوزادی تا دوسال و یسری بزرگتر تا 8 سال دارم
تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم
هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه
⛔گروه برای مادر ها هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔
🩵 ایدی کانال روبیکا nini_heed1
شماره روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923
لباسهای خنک جنس نخی سایز صفر و یک بخر بیلر بخر بادی بخر رکابی بگیر
لباسای تابستونه واسه مهرم چند دست بگیر ضخیمتر بعد نسبت به جثه بچه برو لباس بخر واسم چون منم همینجور موندم
لباس خنک تا ۳ ماه بگیر منم مثل شمام لباس خنک ۰-۱-۲-۳ گرفتم
هوا گرم که دنیا میاد لباس تابستانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.