۵ پاسخ

حالا خوبه گیرت میاد من شیرش گیرم نمیاد

شیرپاستوریزه بده عزیژم دیگ شیرخشک روزی یه وعده بده بزرگ شده من پاستوریزه میدم

مولفیکس ۱۱۰۰ بود من مارک بارلی خریدم ۴۷۰ راضی هم هستم خوبه
اره شیر خشک گرون شده😑

آره خیلی گرونه مجبور بشیم مگه کهنه ببندیم😭

چند تایی ۱۲۰۰ خریده حتمن ۶۰ تایی

سوال های مرتبط