منم مثل امپول رگام شما دارم ب کجا زدین عضلانیه
عزیزم من داروهام تموم شده وقت دکترمه دکترا بازن؟منم میخوام امپول رگام بزنم
این چه آمپولی هست
اگه نزنی چه اتفاقی میوفته؟
برا چی هست؟
منم زدم خداروشکر درد نداشت اصن چ موقع زدنش چه بعدش
من هفته دیگه دارم
منم چهارشنبه زدم عین همین 😩
واسه چی هس ؟؟؟
برای چی هست این امپول؟
دکتر متخصص براتون نوشت یا بهداشت
چند خریدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.