۶ پاسخ

امپول رگام برا چی هس؟

من 31هفته رفتم ولی دیر بود بستری شدم
تو هفته دیگه برو

وای خوش ب حالت ... این ماه شش چرا تموم نمی شه

منم زدم آمپول رگامو 😮‍💨

۳۲ هفته اکثرا دکترا مینویسن

هفته سی اینا

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان نی‌نی کوچولو مامان نی‌نی کوچولو ۱ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی