اینجوریه امپول رگامم عضلانیه

تصویر
۵ پاسخ

من به عضله بازو زدم

اگه دیابت بارداری نداری ببر تزریقاتی معمولی بزن نیاز به بیمارستان نیس

به باسن بزن بهتره
ولی حتما بیمارستان بزن نسخه تو هم ببر

اره
یا به باسن میزنن یا بازو برای من به باسنم زدن اصلا هم نه درد داره نه سوزش بعدشم درد نداشت

ارع.

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان نی‌نی کوچولو مامان نی‌نی کوچولو ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان فسقلی🐣🎀 مامان فسقلی🐣🎀 ۵ ماهگی
مامان نیلا🎀🌈 مامان نیلا🎀🌈 روزهای ابتدایی تولد