۳ پاسخ

قند ناشتا باید زیر ۹۵ باشه تو بارداری و ۲ ساعت بعد از هر غذا باید زیر ۱۲۰ باشه
بلافاصله بعد غذا نباید بگیری

من ازمایش دادم بعد دوساعت۱۱۰بود ناشتا ۷۰
کم بود
نگران نباش دوباره بگیر ولی بذار قشنگ دوساعت کامل بگذره

سلام مثلا نهار ک میخوری ساعت بگیر بعد از دو ساعت قندتو بگیر چون ناشتا نیستی تا ۱۴۰ باشه خوبه

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته سیزدهم بارداری