۵ پاسخ

برای نفخ و کولیک و کلا روده هاست ولی از ۸روزگی یکم زوده فک کنم

برا نفخ وكليك

من برای پسرم استفاده کردم برای اسهالش عالی بود واقعا ۴ماهش بود الانم میخوام برا این یکی پسرم بگیرم ولی ۱۲روزشه نمیدونم میتونم استفاوه کنم یا ن

روی جعبه قطرش این و نوشته من برای رفلاکس میدم به دخترم از ۲۷ روزگی

تصویر

پدی لاکت میگی برای اسهال هستش

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی