اره بده من دیروز بش دادم خیلی دوست داشت،هویج رو تیکه کردم گزاشتم رو صافی ،بعدش گزاشتم سر قابلمه اب درحال جوش بعد درشو گزاشتم،تقریبا ۴۰دیقه بعد نرم شد،توی همون صافی فشار دادم با پشت قاشق ،پوره شد بش دادم شیر خشکم اضاف کردم بش
اره بده هویج خیلیی خوبه بزار کامل بپزه بعد میکسش کن جوری که له له شه بعد با شیرخودت اگه شیرخشک میدی ک شیرخشک قاطیش کن رقیق شه بده بهش بخوره
من امشب دادمش برا اولین برا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.