خانما من بعضی وقتا تب میکنم فشارم می‌ره تو ۱۷ چکار کنم

۱ پاسخ

علائم های بارداری هست تب سردر فشار ودردهای دیگه کی فهمیدی بارداری چندروز گذشت

سوال های مرتبط