اگه منظورت از آنومالی اولی ک نوشتی انتیه
انتی دقیق نیس احتماله عزیزم
مگه چند بار رفتی انومالی
منظورت انتی چون انتی احتمال میده
انومالی دقیق میگه جنسیت رک
کی رفتی تعیین جنسیت؟ چند هفته بودی؟
چرا تایپک های قبلتم فقط سوال پرسیدی و جواب هیچکسو ندادی
اگه تکرار انومالی رفتی
یبار دیگه برو سونو تا ببینی چیه😐😐
سونو تعیین جنسیت یعنی چند هفته بودی ؟ اینو دقیق بگو عزیزم . بزن رو نظر که نوشته شده جواب بنویس . تا راهنماییت کنیم .
فکر کنم انتی رفتی بعد رفنی انومالی داری اشتباه میگی گلم
واقعا 🤔
حتما معتبر نبوده جایی که رفتی
مگه میشه؟آنومالی جنسیت چیه؟چن هفته گرفتی؟
چون تشخیص جنسیت بچه هنوز کامل مشخص نیست هرچی هفته بالاتر بره قشنگ تر مشخصه
چطوری امکان داره این
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.