چرا انومالی جنسیت گفتن پسره انومالی ۲۲ هفته گفتن دختره

۱۱ پاسخ

اگه منظورت از آنومالی اولی ک نوشتی انتیه
انتی دقیق نیس احتماله عزیزم

مگه چند بار رفتی انومالی

منظورت انتی چون انتی احتمال میده
انومالی دقیق میگه جنسیت رک

کی رفتی تعیین جنسیت؟ چند هفته بودی؟
چرا تایپک های قبلتم فقط سوال پرسیدی و جواب هیچکسو ندادی

اگه تکرار انومالی رفتی
یبار دیگه برو سونو تا ببینی چیه😐😐

سونو تعیین جنسیت یعنی چند هفته بودی ؟ اینو دقیق بگو عزیزم . بزن رو نظر که نوشته شده جواب بنویس . تا راهنماییت کنیم .

فکر کنم انتی رفتی بعد رفنی انومالی داری اشتباه میگی گلم

واقعا 🤔
حتما معتبر نبوده جایی که رفتی

مگه میشه؟آنومالی جنسیت چیه؟چن هفته گرفتی؟

چون تشخیص جنسیت بچه هنوز کامل مشخص نیست هرچی هفته بالاتر بره قشنگ تر مشخصه

چطوری امکان داره این

سوال های مرتبط

مامان فندق فسقلی مامان فندق فسقلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری