۱۱ پاسخ

ما که آواره شدیم
با قرص اعصاب سر پا هستم
بر باعث بانیش لعنت

بوشهر بودی چی میگفتی 😐😁 من بیرون بودم جنگنده بالا سرم می‌چرخید رفت سه جا و زد و رفت و من همچنان برا خودم پیاده روی میکردم😄

میفهمم چی میگی .خدا لعنتشون کنه

منم حالم خیلی خرابه😭😭😭خداکنه زودتر تموم شه😭😭😭

میای گروه روبیکا

عزیزم تو تنها نیستی همه ما می‌ترسیم و استرس داریم ولی بخاطر کوچولو هامون نباید استرس رو زیاد بروز بدیم سعی کن ی جوری سرگرم بشی فراموش کنی

انشاله ک خدا خودش رحم کنه هممون حالو روزمون همینه خواهر

فقط ب خدا اعتماد کن من همینکار میکنم شبا خودم و خانوادم بهش میسپرم و میخوابم
من بدتر از توم استرس بگیرم دل درد شدید میاد سراغم ریلکس کن ب خودت بگو با آدم عادی کار ندارن زندگیت بکن

چرا استرس منک خیلی ریلکسم
چون اگ خ نزدیک نباشی هیچی نمیشه

منم عین توام لباسشویی رفت رو خشک کن بچه رو برداشتم دوییدم🤦‍♀️خدامیدونه چه برسر روانمون اومده و کی درست میشیم

همه ما داریم
من دارم از بغض میترکم

سوال های مرتبط