ما که آواره شدیم
با قرص اعصاب سر پا هستم
بر باعث بانیش لعنت
بوشهر بودی چی میگفتی 😐😁 من بیرون بودم جنگنده بالا سرم میچرخید رفت سه جا و زد و رفت و من همچنان برا خودم پیاده روی میکردم😄
میفهمم چی میگی .خدا لعنتشون کنه
منم حالم خیلی خرابه😭😭😭خداکنه زودتر تموم شه😭😭😭
میای گروه روبیکا
عزیزم تو تنها نیستی همه ما میترسیم و استرس داریم ولی بخاطر کوچولو هامون نباید استرس رو زیاد بروز بدیم سعی کن ی جوری سرگرم بشی فراموش کنی
انشاله ک خدا خودش رحم کنه هممون حالو روزمون همینه خواهر
فقط ب خدا اعتماد کن من همینکار میکنم شبا خودم و خانوادم بهش میسپرم و میخوابم
من بدتر از توم استرس بگیرم دل درد شدید میاد سراغم ریلکس کن ب خودت بگو با آدم عادی کار ندارن زندگیت بکن
چرا استرس منک خیلی ریلکسم
چون اگ خ نزدیک نباشی هیچی نمیشه
منم عین توام لباسشویی رفت رو خشک کن بچه رو برداشتم دوییدم🤦♀️خدامیدونه چه برسر روانمون اومده و کی درست میشیم
همه ما داریم
من دارم از بغض میترکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.