۶ پاسخ

از تب سرد دوغه یه چایی نبات بازنجبیل کم بخور

نبات با آبگرم بخور یا زنجبیل و آب گرم بهتر میشی معده ات سردی گرفته

نفخ کردی؟راه بزو
عزق نعنا بخور

من الان جایی خوردم پرررنگ حالم بده نمک خوردم یکم فشارم اکی شد

خب نخور دختر جان 🤭 چندتا خرما بخور

فشارت افتاده؟

سوال های مرتبط