۱۲ پاسخ

من اگه شکل دار درست کنم همینجوری میدم بخوره ولی رشته ای رو خورد میکنم مث برنج بعد میدم

من از ۷ ماهکی میدم همینجوری میزارم جلوش

خودش میخورع دندون داره له نمیکنم

رشته‌ای رو کوچیک کوچیک میکنم بهش میدم

نه من شکل دار درست میکنم میدم دستش میخوره

همینجور میدم

له کنی بچه بهتره میخوره

من با سيب زمینی و گوشت چرخکرده میزارم میپره له میکنم میدم انگشتی طور میشه

اره نیازی به له کردن نیست

قبلا له میکردم الان همینجوری میدم

له میکنم من

میدم دستش

سوال های مرتبط