۶ پاسخ

پسر من بلد بود بجوعه‌ همینطوری میدادم

نه متاسفانه دختره من فقط میکس میخوره

من براش جدا میکنم از غذای خودمون اگه با خورشت باشه میزارم حالت کته بشه بعد بهش میدم
آبگوشتی و باقی هم که له میکنم .

دختر من فقط دوتا دندون داره برا همین با گوشکوب له میکنم میدم بهش هم برنج هم ماکارونی حریره بادام یا فرنی دوس نداره نمیخوره دیگه

من از۸ ماهگیش دیگه له نمیکنم برنج و ولی آب خورشت میریزم روش یا کته گوجه

بستگی داره جویدن بلده یا نه دندون چنتا داره
پسر من هشتا دندون داره له نمیکنم برنج رو

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی