۵ پاسخ

خیلیییییی ندیاااا

من سرما خورده بودم رفتم دکتر بهم داد خوردم بچم شیر دادم انقد بی قرار بود چند شب بعد دیگه نخوردم آروم گرفت
دور از جون برا بچه مرگ خاموش داره اصلا بهش ندیاااا بنظر من که نده

خطرناکه

باید دکتر تجویز کنه اگه سرماخورده

خودت میخوایی بخوری بعد شیر بدی نمیدونم ولی مستقیم‌به بچه ندیاا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی