۶ پاسخ

۲قاشق جو دوسر +نصف قاشق شیر پرچرب پاستوریزه با شعله کم میزاری بپزه بعد بهش پوره موز اضافه میکنی

اوتمیل بده جو دوسر +پوره موز

روز بعد هم بروکلی وسیب زمینی پخته شده
و میتونی بروکلی رو بخارپز کنی بدی دستش

فرداش سیب بخار پز ودارچین میتونی بدی با موز

اگه روش بی ال دبلیو رو بخوای الان میتونی الویه ساده بدی با مرغ وهویج وسیب زمینی

سوپ
روز اول سیب زمینی هویج برنج مرغ یا گوشت
بعداز سه روز هر بار یه سبزی اضافه کن کدو. یا جعفری. نخود فرنگی ،بروکلی کدو حلوایی اینا

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی