۱۹ پاسخ

از اول نکردم

هیچکدوم ازاول اصلا نزاشتم

مت هیچ کدوم رو نمی ذارم !!! پسرم بیرونم کلاه سرش نمی ذاره

پای دختر من یخه برای همین جوراب داره همیشه. سرش هم فعلا کلاه میذارم ی روز نذاشتم حس کردم سرما خورده

من از روز اول نه جوراب پاش کردم نه کلاه

هیچ کدوم کلاه و جوراب و دستکش تا پایان 1ماهگی

نه نکن عادت کنه آزاد باشه بهتره

نه خونمم زیاد گرم نیست جوراب که اصلا تو خونه لازم نیست
کلاهم اگه خونت سررررده بزار وگرنه لازم نیس اصلا

نه هیچی نمیزارم تو خونه آزاده فقط بیرون میپوشن

ن خونمون گرمه

فقط کلاه

اتاق ما ۲۴ درجست
فقط بادی استین بلند میپوشم پاهاشم لخته

نه اصلا
عادت هم نداره اصلا گناه داره اونم انسان فقط سایزش کوچیک ما خودمون کلاه و جوراب بپوشیم بدخواب میشیم
ولی پتو روش باشه خونتم سرد نباشه دمای مناسب

جوراب چشم ضعیف می‌کنه موقع خواب اگه پاس باشه

دکتر بمن گفت کلاه اصلا نزار

جوراب میپوشونم چون همیشه پاهاش سرده،کلاه ن عرق میزنه

نه اصلا کلاه ک خوب نیست اصلا چون اب بدنشونو کم میکنه

من کلاه نازک میزارم و جوراب نه

ن منک نمیکنم مگر اینکه جایی باشم ک خودم ببینم سرده

سوال های مرتبط

مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی