۱۱ پاسخ

باید این جور موقعه شیاف بزنی براش شربت دادی یکم صبر کن پایین نیومد بعد شیاف بزار

آره همون شیاف از همه چی بهتره آروم میشه راحت میخوابین ، بچه هم اذیت نمیشه ، آب میشن طفلی ها اینجوری تب میکنن

حتماا شیاف برو بگیر نمیاد پایین
پسر منم اینطور شده بود😮‍💨

دخترمنم تب داره اپا شربت نمیخوره شیاف میزنم اومد پایین

عزیزم شیاف بهترعمل میکنه لباس زیاد نپوش براش سیب زمینی یا پیاز حلقه کن بزار تو سرکه بمونه چن دقیقه بعد با جوراب بپوش براش عفونت میاد بیرون

یکم گل ختمی بریز رو اب بهش بده خیلی تاثیر داره تب رو میاره پایین
و پاشویه کن

پاشویه کن با اب ولرم
میاد پایین

اب سیب بهش بده..حنابزارپاش

شربت نیم ساعت طول میکشه اثر کنه

دیکلو بزن

یکم گلاب بریز تو اب ولرم، پاشویه کن

سوال های مرتبط