۶ پاسخ

بستری نشدین همینجوری زدین؟

اره دیگه همون امپولیه که برای ریه میزنن
اگر احتمال زایمان زودرس داشته باشی باید بزنی

عاره من امشب سه تاشو زدم فردا شبم باید برم ۳ تایه دیگشو بزنم

منم زدم

زایمان زود رس داشتی

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیلوفر مامان نیلوفر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری