اسپرین من از اول بارداری شبی یکی میخورم
خون رسانی بهتر ب جنین
من استفاده میکنم برای خون رسانی بهتر ب جنین
دکتر ب من گفت بین ساعت ۵ تا ۷ بخورم
برای جلوگیری از فشار خون و دفع پروتئین میدن .تا ۳۶هفته بیشتر نباید بخوری
واسه خون رسانی بهتر به جنین یا جلوگیری از فشار تو بارداری
برای غلظت خون وخونرسانی بهتربه جنین
مال غلظت خون. تا هفته ۳۵ باید بخوری خون رسانی میکنه. برای جنین خوبه
اسپرین واسه رقیق شدن خون
خون لخته نمیشه و خون رسانی به جنین عالی انجام میشه
اسپرینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.