دخترا سلام این قرص مال چیه؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

اسپرین من از اول بارداری شبی یکی میخورم

خون رسانی بهتر ب جنین

من استفاده میکنم برای خون رسانی بهتر ب جنین
دکتر ب من گفت بین ساعت ۵ تا ۷ بخورم

برای جلوگیری از فشار خون و دفع پروتئین میدن .تا ۳۶هفته بیشتر نباید بخوری

واسه خون رسانی بهتر به جنین یا جلوگیری از فشار تو بارداری

برای غلظت خون وخونرسانی بهتربه جنین

مال غلظت خون. تا هفته ۳۵ باید بخوری خون رسانی میکنه. برای جنین خوبه

اسپرین واسه رقیق شدن خون

خون لخته نمیشه و خون رسانی به جنین عالی انجام میشه

اسپرینه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان مسیحا💙مهراس مامان مسیحا💙مهراس ۹ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد