اگه شکر قاطیش نباشه نه .ولی مصرف زیادش چاق میکنه
قهوه فروشی ها دارن
میتونی فله ای بگیری مثلا اندازه ی صد تومن بگی بدن بهت
اینکه صد در صد چاق کنه نمیدونم
اما خب شکر داره منی ک استعداد چاقی دارم بله برامن خوب نیست چاقم میکنه
پاییز خیلی میخوردم 🤦♀️
از این بسته بندی ها بگیر اونایی دیگه خیلی بده خورده نمیشه ولی ساشه ای هاش خوشمزه س چاق کننده بودنش و نمیدونم
نه چاق نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.