۴ پاسخ

اگه شکر قاطیش نباشه نه .ولی مصرف زیادش چاق میکنه

قهوه فروشی ها دارن
میتونی فله ای بگیری مثلا اندازه ی صد تومن بگی بدن بهت
اینکه صد در صد چاق کنه نمیدونم
اما خب شکر داره منی ک استعداد چاقی دارم بله برامن خوب نیست چاقم میکنه
پاییز خیلی میخوردم 🤦‍♀️

از این بسته بندی ها بگیر اونایی دیگه خیلی بده خورده نمیشه ولی ساشه ای هاش خوشمزه س چاق کننده بودنش و نمیدونم

نه چاق نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان سیروان مامان سیروان ۲ سالگی