سلام مامانااین شومیزقشنگه بنظرتون

تصویر
۱۷ پاسخ

قشنگ ولی الان از مد افتاده

قدیمی شده گلم

این ندلی الان رو بورس نیس

حقیقتا نه

اتفاقا منم میخام بخرم

خیلی قشنگه همیشه هم مدع

من پارسال سفید اینو خریدم

میتونی بخری اون حلقه جلوشو برداری گره بزنی به جای اون حلقه
اون حلقه قدیمی شده

قشنگ نیس بروز بخر

اون حلقه رو بردار خودت پایینش رو گره بزن

بشد ت قدیمی

اصلا ....

من دارم ساتن کرم خیلی شیکه تو تن برا تولد با شلوار واید لگ جلو مردا 😊

نه شومیز پری من دوست دارم

قشنگ هست
ولی قدیمی شده

اگه لاغری اره ولی اگه پری نه چون ادمو چاق نشون میده

پیجشو میدی عزیزم تو کدوم برنامس

سوال های مرتبط

مادر ماهان مادر ماهان قصد بارداری