من ای وی اف ام گرفت ولی توقف رشد خورده
گفت هفته بعد بیا سونو اخر و برو واسه سقط خیلی دارم غصه میخورم
منم دخترم اگ بودش الان یکسال و ۳ماه و ۸روزش بود🥹🖤
عزیزم مشکلت چیه مگه
ایشالا زودی دامنت سبز میشه قشنگم دعا میکنم. واست
قسمت گلم حتما مصلحتی توش بوده
غصه نخور فداتشم من اگر بچه ام بود الان ی سال و س ماهش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.