۶ پاسخ

من ای وی اف ام گرفت ولی توقف رشد خورده
گفت هفته بعد بیا سونو اخر و برو واسه سقط خیلی دارم غصه میخورم

منم دخترم اگ بودش الان یکسال و ۳ماه و ۸روزش بود🥹🖤

عزیزم مشکلت چیه مگه

ایشالا زودی دامنت سبز میشه قشنگم دعا میکنم. واست

قسمت گلم حتما مصلحتی توش بوده

غصه نخور فداتشم من اگر بچه ام بود الان ی سال و س ماهش بود

سوال های مرتبط

مامان پسرنازم مامان پسرنازم قصد بارداری