۷ پاسخ

به سختی گذروندن

هیچی خواهر خونه فقط میگذرونیم

میگذرونیم عزیزم زندگی کنید منتظرت اتفابات بد نباشید.من با خودم میگم هر چیم بشه باز همون ۱ روزو میخوام زندگیکنم

من هرچی سوال میپرسم کسی نمیبینه سوال جدید هیچکس واسم نمیاد رفتم مامی گپ نصب کردم

هیچی عزیزم،درخانه به سر میبرم دائم درحال مرتب کردن و بشور و بساب....

توی خونه دیگه پوسیدیم خواهر

من هستم

سوال های مرتبط