به سختی گذروندن
هیچی خواهر خونه فقط میگذرونیم
میگذرونیم عزیزم زندگی کنید منتظرت اتفابات بد نباشید.من با خودم میگم هر چیم بشه باز همون ۱ روزو میخوام زندگیکنم
من هرچی سوال میپرسم کسی نمیبینه سوال جدید هیچکس واسم نمیاد رفتم مامی گپ نصب کردم
هیچی عزیزم،درخانه به سر میبرم دائم درحال مرتب کردن و بشور و بساب....
توی خونه دیگه پوسیدیم خواهر
من هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.