۳ پاسخ

شیر نمیدونم ولی فرنی و بستنی پاستوریزه گفتن وزن گیری عالیه

اره خوبه من شیر زیاد میخورم با خرما بی تاثیر نیست

بنظرم بستنی سنتی و خامه خیلی موثرن خیلی

سوال های مرتبط

مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۹ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی