۶ پاسخ

بله خوبه ولی قندش خیلی بالاس مواظب باش

زیاد نخور قندش بالاست

من شنیدم باعث سفیدی پوست جنین میشه

خواهر من خیلی میخورد
البته حساسیت نداشت ،دیایت نداشت و....
بچش ۳۶هفته .
۳کیلو به دنیا اومد

دلستر بخور
جو پرک

والا من ک میخورم میفتم ب دوراز روت اسهال بدتر اب بدنم کشیده میشه وزنم میاد پایین فک نکنم تو این شرایط وزن جوجم بالا رفته باشه

سوال های مرتبط

مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد